۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

شهادت عضو شورای نگهبان به تقلب، در حضور رهبر


خبری که بالاخره از محافل سران نظام به بیرون درز کرد
شهادت عضو شورای نگهبان به تقلب، در حضور رهبر
نوروز - شنیده شده که یک عضو شورای نگهبان در حضور رهبر نظام شهادت داده که در خصوص انتخابات اخیر، شک و شبهه‌های زیادی وجود دارد.
به گزارش موج سبز آزادی، منابع مطلع خبر می‌دهند که سه یا چهار عضو شورای نگهبان مخالف تایید انتخابات دهم ریاست‌جمهوری بوده‌اند، اما با اصرار و تهدید جنتی و فشارهای بیرونی، در نهایت انتخابات تایید شده و این خبرها نیز تا مدتی به بیرون درز نکرده است.
این گزارش حاکی از آن است که اعضای مخالف، نظر خود را در جلسات عمومی مطرح نکرده‌اند، اما یکی از آنها حاضر شده که در حضور رهبر نظام درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات شهادت دهد. بدین ترتیب جلسه مذکور با هماهنگی برخی مقامات بالای نظام ترتیب داده شده و این عضو حقوقدان شورای نگهبان در حضور رهبری نظام شهادت داده و فاش کرده که انتخابات ریاست‌جمهوری سالم برگزار نشده و تخلفات بسیاری در آن وجود داشته است.
طبق گزارش موج سبز آزادی به نقل از منابع موثق، پس از جلسه این عضو شورای نگهبان با رهبر، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به شدت از فرد شهادت‌دهنده در حضور رهبر، انتقاد کرده و او را فریب‌خورده نامیده است. او نیز در مقابل، تصریح کرده که هر یک از اعضای شورای نگهبان رأی برابری با دیگری دارند و وی حاضر نیست آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران بر باد دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.