۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

خبرهایی از اوین- محمدرضا جلایی‌پور مجرم است، چون مردم اللّه اكبر می‌گویند!

خبرهای رسیده از زندان اوین حكایت از این دارد كه بازجویان بند 209 زندان اوین از محمدرضا جلایی‌پور درباره‌ی اللّه اكبر گفتن‌های شبانه مردم بازجویی كرده‌اند.
به گزارش موج سبز آزادی، بازجوها جلایی‌پور را متهم كرده‌اند كه طرح اللّه اكبر گفتن شبانه‌ی مردم بر بام منازل، کار او بوده است و این كار از نظر بازجویان مخل امنیت ملی است.
بر اساس این گزارش، محمدرضا جلایی‌پور نیز با نقل حدیثی از كتاب بحارالانوار، اتهامات بازجویان را رد کرده و این كار را به معنای عمل به سفارشات امامان شیعه عنوان كرده است.
یک فعال سیاسی در این باره می‌گوید: متاسفانه امروز در حكومت دینی پیروان فرقه‌ی مصباحیه، زندان كه علی‌القاعده جای كسانی است كه اشاعه‌ی فحشا می‌دهند، میزبان پاك‌ترین نخبگان این كشور به جرم اللّه اكبر گفتن شبانه‌ی مردم است.
طبق گزارش‌های رسیده به موج سبز آزادی، تنها زندانی حاضر در بند 209 که همچنان در سلول انفرادی است و مجاز به هیچ ملاقات یا حتی دیداری با دیگر زندانیان نبوده، محمدرضا جلایی‌پور است. او تاکنون هیچ‌کدام از اتهاماتش را نپذیرفته و با این حال ،خبرها از استقامت و روحیه‌ی بسیار خوب محمدرضا حکایت می‌کنند.
گزارش‌های رسیده نشان می دهد محمدرضا جلایی‌پور یک بار برای حدود 25 روز بدون هیچ بازجویی در سلول انفرادی محبوس بوده است، و در شرایطی كه دادستان تهران ادامه‌ی بازداشت فعالان سیاسی را به بهانه‌ی تكمیل تحقیقات توجیه می كند، روشن نیست ادامه‌ی بازداشت این فعال سیاسی با 25 روز حضور در انفرادی بدون بازجویی، چه توجیهی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.