۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

بررسی عملکرد احمدی نژاد در جامعه روحانیت مبارز

عملکرد احمدی‌نژاد از تاریخی که دستور رهبری مبنی بر برکناری مشایی به وی ابلاغ شد تاکنون دارای سه محور مخدوش بوده است.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز از بررسی عملکرد اخیر احمدی نژاد در جلسه سه‌شنبه آینده جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی به خبرگزاری مهر گفت: عملکرد احمدی‌نژاد از تاریخی که دستور رهبری مبنی بر برکناری مشایی به وی ابلاغ شد تاکنون دارای سه محور مخدوش بوده است.

وی توضیح داد: یکی از این محورها، تعلل احمدی‌نژاد در برکناری اسفندیار رحیم مشایی است به گونه‌ای که در تاریخ 27/04/88 حکم رهبری به احمدی‌نژاد ابلاغ می‌شود که رئیس جمهور ترتیب اثر نمی‌دهد تا اینکه این مسئله در تاریخ 02/05/ 88 رسانه‌ای می شود و بالاخره مشایی خود شخصا استعفا می‌کند که بعد از آن احمدی‌نژاد نامه‌ای با استناد به اصل 157 قانون اساسی و پیوست استعفا نامه مشایی را به رهبری می‌فرستد.

وی در توضیح محور دوم، با اظهار تاسف از اینکه رئیس جمهور مجددا مشایی را بعد از نهی رهبری از به‌کارگیری نامبرده، به عنوان مشاور و رئیس دفتر ریاست جمهوری برگزید، گفت: در حقیقت پست جدید مشایی جایگاه وی را در دولت محکم‌تر کرد چرا که مشاور رئیس جمهور در همه کارها مداخله و اظهار نظر خواهد کرد.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در بیان سومین محور، با اشاره به جمله احمدی‌نژاد درباره مشایی که مخالفان وی را نادان نسبت به شخصیت وی توصیف کرده بود، یادآور شد: در مجموع عملکرد احمدی‌نژاد در مسائل فوق با ولایتمداری سازگاری ندارد.

اکرمی اعلام کرد: موضوع عملکرد محمود احمدی‌نژاد در جلسه روز سه شنبه آتی جامعه روحانیت مبارز مورد بررسی می‌گیرد.

منبع تابناك آي آر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.