۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

ادامه اصرار دولت برای تغییر قانون هدفمند کردن یارانه‌ها

آفتاب - سرویس سیاسی: رییس جمهوری امروز در دیدار نوروزی خود با نمایندگان مجلس تلاش می‌كند تا نظر مثبت آن‌ها را برای ایجاد تغییرات اساسی در قانون هدفمند كردن یارانه‌ها جلب كند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب علی‌رغم تصویب قانون هدفمند كردن یارانه‌ها در مجلس و تایید آن توسط شورای نگهبان دولت همچنان به تلاش خود برای تغییر نظر نمایندگان ادامه می‌دهد.

تازه‌ترین سناریوی دولت برای تغییر نظر نمایندگان دیدار نوروزی امروز احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس است. البته رسم است كه دیدارهای نوروزی در در ایام تعطیلات نوروزی برگزار شود اما برگزاری این دیدار در روزهای غیر نوروزی حتما اهداف دیگری را نیز دنبال می‌كند.

یكی از نمایندگان مجلس كه نخواست نامش فاش شود به خبرنگار آفتاب گفت: در این دیدار رییس جمهور تلاش می‌كند تا نظر نمایندگان را برای ارائه طرحی مبنی بر اصلاح قانون هدفمند كردن یارانه ها جلب كند.

این تلاش دولت پس از آن صورت گرفت كه رییس دولت دهم پس از تصویب قانون هدفمند كردن یارانه‌ها و تایید طرح توسط شورای نگهبان در اقدامی غیر متعارف خواستار برگزاری رفراندوم در باره این طرح شد.

بر اساس این گزارش مطرح شدن این طرح با واكنش منفی اكثریت نماینگان مجلس روبرو شد. پس از این تلاش ناموفق به نظر می‌رسد احمدی‌نژاد قصد دارد در دیدار نوروزی امروز از كانال نمایندگان و ارائه طرح اصلاحی تلاش كند تا به منویات دولت در طرح هدفمند كردن یارانه ها از جمله تحقق در آمد 40 هزار میلیارد تومانی جامه عمل بپوشاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.