۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

سال 89، سال نگاه عادلانه‌تر به كارمندان آموزش‌وپرورش است

وزير آموزش و پرورش در ملاقات نوروزي با كاركنان حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش با تاكيد بر بحث تحول بنيادين به عنوان مهم‌ترين برنامه وزارت آموزش و پرورش، گفت: نوع نگاه به آموزش و پرورش مهم‌ترين برنامه‌هاي كاري آموزش و پرورش است و در سال 1389 كه به نام سال «همت مضاعف، كار مضاعف» مزين شده است، در اين وزارتخانه حتي يك هفته بدون برنامه نخواهيم بود.

به گزارش سرويس «آموزش و پرورش» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر حاجي‌بابايي گفت: بايد كمك كنيم تا در سال جديد آموزش وپرورش در رأس تمامي نهادها نمود پيدا كند.

وي با بيان اين كه امسال، سال نگاه عادلانه‌تر به كارمندان آموزش و پرورش است، تصريح كرد: ملاك ما، صداقت، خدمت‌رساني و كار است، لذا از فرهنگيان حوزه ستادي تقاضا دارم كه اشكالات و معايب كار را بازگو كنند تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

وي سال 1389 را سال مشورت بيشتر با همكاران فرهنگي عنوان كرد و گفت: نوع نگاه‌ها و ديدگاه‌هاي خود را حتي به صورت مكتوب به من منتقل كنيد.

حاجي بابايي با اشاره به نام‌گذاري سال 89 توسط مقام معظم رهبري به نام «همت مضاعف، كارمضاعف» افزود: امسال برنامه‌هاي وزارت آموزش و پرورش بسيار متغير است، چرا كه برنامه‌هاي سنگيني را در دستور كار داريم كه بايد به مرحله اجرا برسند.

وي تحول بنيادين در نظام آموزش و پرورش را مهم‌ترين برنامه‌ي كاري سال جديد عنوان كرد و افزود: بحث تحول بنيادين كه از جهات گوناگون در حال بررسي است.

دكتر حاجي بابايي بيان كرد : همه بايد با حركت موزون و كارشناسانه كمك كنند تا اين نهاد با سرعت و دقت براي رسيدن به اهدافش پيش برود.

وي ادامه داد: مي‌خواهيم بر روي ريل قانون حركت كنيم، بنابراين تلاش من اين است كه در سال 1389 تمامي كارها در آموزش و پرورش بر اساس قانون انجام گيرد و قانونمند باشد، لذا نوع عملكردها اعم از مالي و قراردادها همه بايد مبتني بر قانون باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.