۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

توجه به فرهنگيان لازمه تحقق سال همت مضاعف در آموزش و پرورش است

عضو كميسيون آموزش مجلس گفت: لازمه تحقق سال همت مضاعف و كار مضاعف، توجه به انگيزه فرهنگيان و افزايش رضايت شغلي آنان از طريق توجه به معيشت و منزلت اجتماعي آنان است.

فرهاد بشيري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» با بيان اينكه زيرساخت و بستر موفقيت‌ هر ملت و كشوري دستگاه‌هاي آموزشي آن هستند، گفت: اگر در بخش فرهنگ و آموزش بيشترين توجه صورت گيرد، در ساير عرصه‌ها هم موفق‌ خواهيم بود و اگر بي‌توجهي كنيم، در ساير بخش‌ها نيز توفيق چنداني نخواهيم داشت.
نماينده مردم پاكدشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شعار همت مضاعف و كار مضاعف در سال جاري اظهار داشت: مجلس به ويژه كميسيون آموزش و تحقيقات، براي تحقق اين شعار با تمام توان و بضاعت همراه وزير و مسئولان آموزش و پرورش خواهد بود.
بشيري در ادامه بهره‌گيري از ابزارها و امكانات مختلف جهت بارور كردن استعداد‌هاي پرورشي دانش‌آموزان را از ديگر الزامات تحقق اين شعار دانست و افزود: در رابطه با اولياي دانش‌آموزان بايد تلاش شود تا بيشترين تعامل و همگامي از سوي آنان با مدارس صورت گيرد.
وي با اشاره به محتواي كتاب‌هاي آموزشي اظهار داشت: محتواي دروس بايد با توجه به اقتضائات فرهنگي جامعه ما مورد توجه و بازبيني قرار گيرد؛ علاوه بر اين، لازم است براي ارتقاء كيفيت فضاهاي آموزشي نيز تلاش شود.
بشيري همچنين با اشاره به جلسه سال جاري كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با وزير آموزش و پرورش تأكيد كرد: كميسيون آمادگي بسيار خوبي دارد تا همكاري و كمك لازم را براي تحقق هر آنچه كه مجموعه آموزش و پرورش براي بهبود وضعيت وزارتخانه صلاح مي‌داند، اعمال كند. 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.