۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

شایسته‌سالاری فامیلی به سبک آقای استاندار

اختلاف امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با وی تا به آنجا آشکار شده است که امام جمعه از امضای بیانیه‌هایی که معمولا با امضاهای مشترک ایشان در استان صادر می‌شود ـ از جمله بیانیه 22 بهمن ـ خودداری کرده است.

استاندار اصفهان با شایسته‌سالاری منحصر به فرد خود، برخی از اقوام و نزدیکان خود را به مناصب حساس استانی برگزیده است.
به گزارش خبرنگار «تابناک»، علیرضا ذاکر اصفهانی که در دولت نهم، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بود، با آغاز فعالیت دولت دهم و با وجود مخالفت اغلب نمایندگان این استان در مجلس به استانداری اصفهان منصوب شد.
انتصاب وی به سمت استانداری اصفهان که حتی مخالفت برخی از علما سطح بالای استان را نیز در پی داشت، مقدمه‌ای برای انتصاب های فامیلی و خانوادگی شد.
بنا بر اطلاع خبرنگار ما، برادر استاندار به سمت مدیرکل حراست استانداری، همسر وی به سمت مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان، یکی از باجناق‌هایش به عنوان مشاور استاندار و دیگر باجناقش نيز به عنوان مشاور پژوهشي استانداری منصوب شده‌اند. همچنین یکی دیگر از نزدیکان آقای استاندار به سمت مشاور استاندار گمارده شده است.
گفته می‌شود، استاندار کنونی اصفهان بیش از بیست مشاور منصوب کرده که افرادی با مدرک دیپلم و فاقد تخصص‌های لازم در بین آنها دیده می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: اختلاف امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با آقای ذاکر اصفهانی تا به آنجا آشکار شده است که امام جمعه اصفهان از امضای بیانیه‌هایی که معمولا با امضاهای مشترک ایشان در استان صادر می‌شود، از جمله بیانیه 22 بهمن خودداری کرده است.
گفتنی است، در دولت نهم نیز همسر یکی از استانداران شمالی کشور به عنوان مدیر کل استانداری منصوب شده بود که با رسانه‌ای شدن موضوع و بالا گرفتن انتقادها و نیز ورود دستگاه های نظارتی مسئول، این انتصاب منتفی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.