۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

اخبار گوناگون 22 بهمن88 ،موسوي ،رهنورد، خاتمي،كروبي

جشن ملی؛ میرحسین موسوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کجا بود؟  حضور بانوی سبز ایران در جشن ملی و ضرب و شتم توسط شبه نظامیان باتوم به دست 

حضور خاتمی در راهپیمایی و استقبال پرشور مردم / لباس شخصی ها به خودروی خاتمی هم حمله کردند 

حضور کروبی در راهپیمایی/ حمله باتوم دارها به کروبی در جشن ملی…
ادعای تازه فارس، که از سوی هیچ منبعی تایید نشد:
اعتراض مردم تبريز، مانع از سفر موسوي به اين شهر شد

تجمعات اعتراضی در تهران و شهرستانها
دروغ سازی دیگری از خبرگزاری فارس:
موسوي با پوشش پارچه‌اي از محل راهپيمايي گريخت!!!
به ادعای فارس: كروبي و خاتمي گريختند!!!
                                    
رد آسیب دیدن کروبی در راهپیمایی 22 بهمن
تکذیب دستگیری محمدرضا خاتمی وهمسرش


جشن ملی؛ میرحسین موسوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کجا بود؟ 
کلمه:در حالی که  سایت رجا و دیگر سایت های افراطی خبراز عدم شرکت میر حسین موسوی و زهرا رهنورد در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داده بودند، میر حسین  موسوی امسال هم همچون سالهای گذشته در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حاضر شد.
به گزارش خبرنگار کلمه میر حسین موسوی  صبح امروز از خیابا ن آزادی و کنار سازمان حج و زیارت  قصد پیوستن به خیل جمعیت را داشت که  لباس شخصی ها ، گارد ویژه و افراد باتوم به دست که از قبل آماده و مستقر بودند نخست وزیرامام (ره) را محاصره کردند؛با این اقدام  میرحسین موسوی  نتوانست به خیل جمعیت مردم  در میدان آزادی بپیوندد.
این در حالی ست که نخست وزیر امام  هر سال در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از خیابان آذربایجان تا میدان آزادی در کنار مردم شرکت می کرد. اما امسال با  ممانعت نیروهای شبه نظامی وی نتوانست  مسیر هر ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بپیماید.
در همین حال خبرگزاری فارس  وابسته به  نهاد های فراقانونی در یک هرزگی آشکار و اهانت بی سابقه بعد از ظهر امروز نوشت موسوی با چادر از معرکه گریخت والبته پس از اینکه تعدادی از کارمندان میانی این خبرگزاری به مدیر خبرگزاری تذکر دادند که این خبر رسوایی زیادی را به دنبال خواهد داشت تیتر خود را عوض کردند و در عین حال ازادامه  اهانت  کوتاهی نکردند.


حضور بانوی سبز ایران در جشن ملی و ضرب و شتم توسط شبه نظامیان باتوم به دست 

کلمه: دکتر زهرا رهنورد با حمله لباس شخصی ها و نیروهایی با لباس نظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار کلمه دکتر زهرا رهنورد که امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان صادقیه قصد شرکت در راهپیمایی را داشت  با محاصره و حمله نیروهای لباس شخصی مواجه شد.
نیروهای لباس شخصی  با باتوم و مشت به دکتر رهنورد حمله کرده و  سر و کمر ایشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
دکتر رهنورد بعد از این حادثه با حمایت وکمک  مردم  و تشکیل حلقه انسانی خودجوش توانست  از محاصره خارج شود. بانوی سبز ایران در ماههای گذشته بارها تحت تعقیب مزدوران لباس شخصی و حتی ضرب و جرح قرار گرفته بود.


حضور خاتمی در راهپیمایی و استقبال پرشور مردم / لباس شخصی ها به خودروی خاتمی هم حمله کردند 

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، مردم به محض مشاهده سیدمحمد خاتمی به ابراز احساسات پرداختند و شعارهایی در حمایت از وی سردادند.
استقبال مردم از خاتمی که برای عده‌ای از عوامل گروه فشار سخت آمده بود موجب شد تا این عده محدود با قصد تشنج‌آفرینی و اخلال در راهپیمایی ۲۲ بهمن به طرح شعارهایی خلاف وحدت و توهین‌آمیز بکنند. در همین حال مشاهده خبرنگار “کلمه”  حاکی ار آن است که لباس شخصی ها به خودروی حامل خاتمی نیز حمله کردند.
البته خاتمی و مردم آگاه و بیدار بدون توجه به این تحرکات از تقاطع زنجان- آزادی به طی مسیر پرداختند و سپس رئیس دولت اصلاحات برای جلوگیری از آسیب‌رسیدن به مردم و همچنین فراهم نشدن زمینه خشونت‌آفرینی توسط نیروهای خودسر راهپیمایی را ترک کند.


حضور کروبی در راهپیمایی/ حمله باتوم دارها به کروبی در جشن ملی…
کلمه: حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کرد. وی که از فلکه دوم صادقیه به جمع راهپیمایان پیوست در ابتدا با استقبال مردم سبز اندیش مواجه شد. در عین حال مهدی کروبی در خیابان اشرفی اصفهانی مورد حمله لباس شخصی ها قرار گرفته است .
به گزارش کلمه لباس شخصی هایی که گاز و باتوم و گلوله های رنگی همراه خود داشتند با باتوم و گلوله های رنگی به شدت اطرافیان و محافظان  کروبی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند و  شیشه های ماشینش را شکسته اند.
در همین حال حسین کروبی گفت پدرش سوار ماشین مردم شده اما شیشه های آن ماشین را نیز با باتوم خورد کرده اند به گفته حسین کروبی، پدرش به منزل بازگشته  است.


ادعای تازه فارس، که از سوی هیچ منبعی تایید نشد:
اعتراض مردم تبريز، مانع از سفر موسوي
 به اين شهر شد!
    
     فارس ــ به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، ميرحسين موسوي قرار بود ساعت 21:30 پنج‌شنبه شب با پرواز شماره 5206 شركت هواپيمايي آتا به تبريز سفر كند اما اعتراضات گسترده مردم اين شهر وي را مجبور به لغو اين سفر كرد!
     مردم انقلابي و خداجوي تبريز كه بعدازظهر امروز در جريان سفر ميرحسين موسوي به اين شهر قرار گرفتند از نخستين ساعات عصر پنج‌شنبه 22 بهمن از نقاط مختلف شهر خود را به فرودگاه بين‌المللي تبريز رسانده و درهاي خروجي آن و مبادي ورودي شهر را مسدود كردند!!
     ميرحسين موسوي با اطلاع از اعتراضات و محاصره فرودگاه اين شهر توسط مردم، مجبور به لغو سفر خود شد و مسئولان فرودگاه نيز با اعلام اين موضوع از مردم خواستند كه منطقه را ترك كنند.
     براساس اين گزارش، مردم تبريز كه در اعتراض به سفر موسوي به اين شهر در محل فرودگاه گرد آمده بودند، با شنيدن خبر لغو سفر وي، به تدريج فرودگاه اين شهر را ترك كردند، اما برخي از آنها همچنان به صورت پراكنده در مبادي ورودي شهر حضور دارند.
     مخالفت مردم تبريز نسبت به سفر موسوي به اين شهر كه پيش از اين ادعا شده بود نامبرده جايگاه ويژه در بين مردم اين شهر دارد در حالي صورت گرفت كه صبح روز 22 بهمن نيز موسوي هنگام حضور در راهپيمايي گسترده مردم تهران در سي‌ويكمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با مخالفت گسترده و شعار «مرگ بر منافق» آنها مواجه و مجبور به گريز از صحنه شد!!!
     *توضیح وبلاگ: ما تا آنجایی که می توانستیم از دوستان و آشنایان و بعضا مقامات محلی، تحقیق و پرس و جو کردیم، مطمئن باشید هیچ کس در جریان این سفر قرار ندارد و از اجتماع ادعایی فارس هم هیچ خبری در فرودگاه تبریز نیست! بنا به اظهار یکی از دوستان، که خود، مقارن همان ساعات با پروازی وارد فروگاه تبریز شده، آرامش کامل و وضعیت کاملا عادی و روزمره در فرودگاه تبریز برقرار بوده و نه خبری از آقای موسوی بوده است و نه تجمع ضد استکباری!!!

ادعای خبرگزاری های خارجی:
 تجمعات اعتراضی در تهران و شهرستانها
     شبکه الجزیره گزارش داد در اقصی نقاط شهر تهران، علی الخصوص میدان ولی عصر، میدان انقلاب، صادقیه، خیابان فردوسی و اطراف میدان آزادی (محل برگزاری مراسم رسمی دولتی) تجمعات بزرگی از منتقدان دولت ایران برگزار شده ولی خشونت و درگیریی گزارش نشده است.
     منابع غیررسمی، از درگیری شدید نیروهای امنیتی با معترضان در منطقه آریا شهر تهران و تیراندازی و چند فقره آتش سوزی حکایت دارد.
     همچنین شبکه العربیه گزارش داد در شیراز، اصفهان، تبریز و گنبد نیز اجتماعات و اعتراضاتی صورت گرفته که از کم و کیف آن اطلاع زیادی در دست نیست.

دروغ سازی دیگری از خبرگزاری فارس:
موسوي با پوشش پارچه‌اي از محل راهپيمايي گريخت!!!
     فرارو ــ خبرگزاری فارس كه تلاش زيادي براي ايجاد بصيرت و حفظ وحدت ملي به خرج مي دهد!!! روز پنجشنبه نوشت:ميرحسين موسوي كه درصدد ورود به ميان جمع راهپيمايان بود با مشاهده حجم انبوه جمعيت و ترس از مواجهه آنان، با انداختن پوشش بر روي سر و هيئتي ناشناس از صحنه گريخت!
     ميرحسين موسوي ساعت 11 امروز به قصد شركت در راهپيمايي 22 بهمن از خيابان رودكي عازم راهپيمايي بود كه پس از مشاهده حضور ميليوني مردم به سمت يكي از كوچه‌هاي اين خيابان به نام بن‌بست مصطفي رفته و در يکي از کوچه هاي اين خيابان متواري و پنهان شد!
     برپايه اين گزارش وي تا ساعت دو و نيم بعد از ظهر امروز خود را در اين منزل پنهان كرد. تيم حفاظتي وي پس از مشاهده خلوتي خيابان‌ها و عدم حضور مردم او را تحت مراقبت شديد با پوشش پارچه اي از كوچه خارج كرده و سوار برخودروها به سرعت منطقه را ترك كردند!!!

به ادعای فارس:
کروبی و خاتمی گریختند!!!
     فرارو ــ خبرگزاری فارس، دقایقی پیش ادعا کرد: مهدي كروبي كه سعي داشت با ورود خود به ميدان صادقيه حضور بيش از 5 ميليوني مردم تهران در راهپيمايي 22 بهمن را تحت‌‌الشعاع قرار دهد با شعار " مرگ بر منافق " و "مرگ بر ضد ولايت فقيه " از صحنه گريخت!!
     همچنین محمد خاتمي كه از مدت‌ها قبل براي بهر‌ه‌‌برداري سياسي در راهپيمايي 22 بهمن برنامه‌ريزي كرده بود در تقاطع زنجان- آزادي درصدد ورود به جمع ميليوني مردم بود كه در مواجهه با آنان ناچار محل را ترك كرد. مردم تهران با مشاهده وي با شعار " مرگ بر منافق " خشم و عصبانيت خود را از عملكرد وي فرياد كردند. خاتمي نيز مثل کروبي با اتومبيل از صحنه گريخت!!

به گزارش فردا:
رد آسیب دیدن کروبی در راهپیمایی 22 بهمن
     تابناک ــ یک منبع آگاه با اشاره به تلاش نیروی انتظامی و تدابیر ویژه جهت برقراری نظم در راهپیمایی مراسم 22 بهمن، بویژه در محل حضور مهدی کروبی گفت که عده‌ای علیه مهدی کروبی شعار دادند و  نیروی انتظامی جمعیت را کنترل کرد تا اتفاقات دیگری روی ندهد.
     وی، ادعاهای سایت‌های ضدانقلاب مبنی بر شکسته شدن سر مهدی کروبی را به شدت تکذیب کرد. به گفته وی، مهدی کروبی هم‌اکنون به منزل خویش بازگشته است.

خبر آنلاین:
تکذیب دستگیری محمدرضا خاتمی وهمسرش
     تابناک ــ دستگیری محمدرضا خاتمی و همسرش تکذیب شد.

به گزارش خبرآنلاین دستگیری محمدرضا خاتمی و همسرش در راهپیمایی 22بهمن به شدت تکذیب شد.

به منظور حفظ سلامت محمدرضا خاتمی و زهرا اشراقی تحت الحفظ به سمت اتومبیل شان هدایت شدند.

۱ نظر:

  1. دروغ كه شاخ و دم نداره حالا دور دست شماست ولي دنيا اين جور نمي مونه دروغ،تهمت،..... واقعا" شما ايراني هستيد؟
    از طرف يك ايراني

    پاسخحذف

از نظر و لطف شما متشكرم.