۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

احمدی نژاد در دام larry king دست و پا میزد.

سریال افتضاحات سفر ا.ن به نیویورک در شوی larry king کامل شد.برای دوستانی که امکان دیدن پخش زنده مصاحبه ا.ن و larry king را نداشتند توضیح میدهم که بر خلاف تمامی دفعاتی که احمدی نژاد از جواب دادن طفره میرفت اینبار بد جوری دردام king گرفتار شده بود . در بهترین فراز این مصاحبه موقعی که احمدی نژاد سعی کرد جواب یکی از سوالات king در مورد هولوکاست را مثل همیشه با سوال بدهد king به وی گفت اینجا منم که سوال میکنم و شما باید جواب بدهید.
وی در مورد قتل ندا ادعا کرد که قتل در یک کوچه فرعی توسط کسی که با موبایل خود از نیم ساعت پیش از قتل وی را تعقیب میکرده اتفاق افتاده که king در جواب گفت ولی در فیلمهای خبری که از ایران میبینیم همه مردم موبایل دارند و در مورد قتل ندا نیز چندین فیلم از چندین زاویه موجود است که توسط چند نفر ضبط شده.
نکته بسیار جالب دیگر این بود که موقعی که larry king اعلام وقت استراحت یا همان break time کرد احمدی نژاد که گویا گمان میکرد در صدا و سیمای کودتا صحبت میکند جو گیر شد و گفت ولی من هنوز حرفم تموم نشده و شروع به ادامه صحبتهای خود کرد ولی بعد از مدتی در میانه صحبتهای وی برنامه قطع شد.
cnm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.