۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

خانه شادی صدر دقایقی پیش مورد تفتیش قرار گرفت

صبح شنبه، 27 تیر 1388
خانه شادی صدر دقایقی پیش مورد تفتیش قرار گرفت
بعد از دستگیری غیرقانونی شادی صدر که امروز در خیابان کشاور به نحوی به شدت غیرانسانی صورت گرفت، دقایقی پیش خانه او نیز توسط نیروهای امنیتی مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت.
به گزارش سایت «میدان زنان»، در پي بازداشت غير قانوني شادي صدر، توسط لباس شخصي‌ها كه امروز – 26 تيرماه 1388- در خيابان بلوار كشاورز و در حين حركت وي به سمت محل نماز جمعه رخ داد، همسر وي حسين نيلچيان خبر داد كه چند مامور كه خود را پليس امنيت معرفي كرده‌اند، ساعتي پيش خانه و دفتر كار وي را به دقت تفتيش كرده و اوراق و اسناد و دو كيس كامپيوتر كه متعلق به دختر كوچك او و همسرش بوده است را از خانه خارج كرده‌اند. اين تفتيش كه ساعت‌ها به طول انجاميده است در حضور دختر ده ساله شادي صدر بوده و حتي اطاق او را نيز زير و رو كرده‌اند. سپس ماموران از نيلچيان خواسته‌اند كه كليد دفتر صدر را نيز در اختيار آنان بگذارد و پس از اظهار بي‌اطلاعي وي از محل كليد اعلام كرده‌اند كه خودشان به دفتروكالت وي رفته و آن را تفتيش خواهند كرد.
نيلچيان پيش از اين خبرداده بود كه شادي ساعتي پس از بازداشت با وي تماس گرفته و پين كد موبايلش که در اصل متعلق به همسرش بوده را از او سئوال كرده است. او گفته است كه نمي‌تواند بگويد كجاست ولي براي پيگيري پرونده‌اش بايد به همان مكاني كه در بازداشت قبلي مراجعه مي‌كرده است برود. نيلچيان مي‌گويد منظور صدر دادگاه انقلاب است و حدس مي‌زند كه وي را به زندان اوين منتقل كرده‌اند. شادي در پي بي‌تابي دخترش توانسته است چند لحظه نيز با او صحبت كرده و به او اطمينان بدهد كه حالش خوب است و به زودي باز خواهد گشت.
نيلچيان مي‌گويد كه شادي صدر دچار بيماري شديد غددي و استخواني بوده و به دليل دردهاي شديدي كه اخيرا داشته است دارو مصرف مي‌كند و در حال درمان است و بنا بوده در هفته آينده تحت عمل جراحي قرار بگيرد. او اضافه مي‌كند كه قصد دارد فردا به دادگاه انقلاب مراجعه كرده و پرونده او را پي‌گيري كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.