۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

همزمان با روز مبعث يك سايت جديد اصلاح طلب ديگربنام جنبش راه سبز (جرس) به ياري حاميان موسوي و كروبي آمده و رسما آغاز به كار كرد


یک سایت جدید اصلاح‌طلب دیگر هم همزمان با روز مبعث به یاری حامیان موسوی و کروبی آمد.
به گزارش «موج سبز آزادی» سایت «جنبش راه سبز (جرس)» از امروز رسما آغاز به کار کرد.
به گزارش «موج سبز آزادی» این شبکه در معرفی مواضع خود آورده است:
راه سبز شبکه‌ای خبری- تحلیلی (سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دینی) است که با هدف ترویج، تقویت و ارتقای جنبش سبز مردم ایران فعلا به صورت یک پایگاه اینترنتی منتشر می شود و در صورت تحقق امکانات پیش بینی شده، قابل توسعه به رسانه‌های فراگیرتر است.
این شبکه در راستای به کرسی نشاندن آرمانها و اهداف جنبش سبز در جهت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش حرکت می‌کند. “راه سبز” شبکه‌ای ایرانی، اسلامی، مستقل، ضد خشونت، دموکراتیک، مدافع حقوق بشر، اخلاقی و طرفدارعدالت ، واقع بینی و اعتدال است.منافع ملی ایران، نخستین اولویت این شبکه است.
شبکه راه سبز به اسلام روشنفکرانه باور دارد و مروج ارزشهای متعالی قرآنی، تعالیم نبوی و آموزه های علوی است. در عین حال، تکثرهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی را به رسمیت شناخته و به اصل آزادی بیان و گفتگو پایبند است.
راه سبز، استقلال ایران را سرلوحه کار خود می‌داند و اگر چه از تمام ظرفیت‌های مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق ایرانیان، درچارچوب موازین دینی و عرفی استفاده می کند، اما به لحاظ مالی متکی بر هدایای هموطنان همفکر است و مطلقا در هیچ مرحله ای مجاز به استفاده از کمکهای مالی دول خارجی نیست. این شبکه از خشونت بیزار و موظف به محو إعمال خشونت در همه سطوح آن، ازجمله ادبیات خشن است.
راه سبز مدافع دموکراسی به عنوان کم ضررترین راه اداره جامعه و متعهد به اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق‌های بین المللی است. شبکه راه سبز عدالت را سرلوحه آرمانهای اجتماعی انسان می داند و ضوابط اخلاقی را در تمامی اجزای خود جاری می داند.
راه سبز واقع‌بینی، دوری از افراط و تفریط و اعتدال را محور سیاست‌های کلان خود می‌داند. این شبکه مدافع جنبش سبز مردم ایران است که از بهار 1388 به حرکت درآمد. کوشش ما حفظ، تدوام، ارتقا و تعمیق این جنبش مردمی است و برای به کرسی نشاندن منتخبان واقعی مردم، برگزاری انتخابات آزاد، سالم و عادلانه و صیانت از آراء مردم تلاش می‌کند.
علاقمندان می‌توانند با کلیک بر روی
این لینک به این سایت مراجعه کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.